Wednesday 10 February 2010

Servirea Mama

Servirea Mama
Lucrări: Muhammad smoc Raudah

Mama, atât de plin de răni sângeroase pe tălpilor, cu motiv nu înţeleg cât de mult inima pe care le pas inainte, cu o mai severă acolo pentru tine, educa copiii dumneavoastră, altele decât rock şi rebel, poate, ca un adult? sau Sunt un necondiţionat, permiţându-vă să arsurilor de cuvânt blocat?

Mama, atât de curajos vă incubează pacient inima cu motivul pentru care am avut întotdeauna justifică orice mijloace pentru o dorinta neaşteptate, în toate lacrimile dvs. au înecat angkuhku isakmu se agită pieptul meu, furia mea arde tot ce-mi vedea,

Maica o dedicaţie pe care am da nu este suficient pentru a restabili lacrimi dvs., isakmu, furia care s-au lovit roci poate fi dată numai pot broda îndoială trebuie ratată, aşteptările în rând, a ajuns pe insula vise ruga, speraţi foaia de timp a învăţat cum să construiască o iubire gard mai simplu.

Medan, 05

No comments: