Wednesday 10 February 2010

Serving the Mother

Serving the Mother
Werke: Mohammed Raudah toef

Moeder, so vol bloedige wonde op die sole van jou voet met die rede waarom ek nie verstaan hoe baie hart dat jy 'n stap vorentoe met' n meer ernstige daar vir jou, jou kinders en ander as rock en miskien opstandig as 'n volwassene nie? of ek 'n veld geslaan, om jou te laat skroei die woord vas?

Moeder, so dapper jy die hart pasiënt met rede het ek altyd regverdig enige wyse vir 'n onverwagse begeerte, in al jou trane het verdrink angkuhku isakmu skud my bors koester, my toorn brand alles wat ek sien,

Moeder van 'n verbintenis wat ek gee is nie genoeg om jou trane, isakmu, woede wat getref moes die rotse herstel kan word net die tyd kan borduren twyfel wees verwagtinge gemis in die ry, bereik die eiland van drome te bid, jy hoop dat die tyd vel het geleer hoe om' n heining liefde bou eenvoudigste.

Medan, 05

No comments: