Wednesday 10 February 2010

خدمت به مادر

خدمت به مادر
این نسخهها کار میکند : محمد کلاله Raudah

مادر ، پس پر از زخم های خونی در پوست پاشنه پا خود را با دلیل قلب من چقدر است که شما قدم به جلو با شدیدتر برای شما وجود دارد ، تربیت کودکان به غیر از راک و شاید خود را باغی به عنوان یک فرد بالغ متوجه نمی شوید؟ یا من بی شرم ، به شما اجازه تاول کلمه گیر؟

مادر ، پس شجاع بیمار با قلب من همیشه به دلیل توجیه شده بود از هر راه برای تمایل غیر منتظره ، در تمام اشک های خود را غرق angkuhku isakmu لرزش قفسه سینه ام به شما روی تخم خوابیدن ، خشم من آتش همه چیز را ببینم ،

فداکاری مادر را بیان می کنم که کافی نیست برای بازگرداندن اشک ، isakmu خود ، خشم که سنگها آمار به حال ممکن است زمان فقط می توانید قلاب دوزی کردن انتظارات بی شک در ردیف از دست رفته ، رسیده جزیره آرزوها دعا کنیم ، امیدوارم که از ورقه ثبت ساعات تدریس کرده است که چگونه برای ساخت حصار عشق ساده ترین.

Medan ، 05

No comments: