Wednesday 10 February 2010

Presenteren Moeder

Presenteren Moeder
Works: Muhammad Raudah kuif

Moeder, zo vol van bloedige wonden op de zolen van je voeten met de reden waarom ik begrijp niet hoe groot hart, dat u stap voorwaarts met een strengere er voor u, uw kinderen opvoeden anders dan rock en misschien opstandig als een volwassene? of ik ben een onbeschaamd, zodat u verschroeien het woord vastgelopen?

Moeder, zo dapper je incubeer het hart patiënt met reden dat ik altijd had rechtvaardigt enige manier en voor een onverwachte begeerte, in al je tranen verdronken angkuhku isakmu schud mijn borst, mijn boosheid branden alles wat ik zie,

Moeder van een opdracht die ik geef is niet genoeg om je tranen, isakmu, woede dat was druk op de rotsen te herstellen kan alleen de tijd kan borduren twijfel worden gemist verwachtingen in de rij, bereikte het eiland van dromen bidden, hopen dat je de tijd af heeft geleerd hoe ze een hek te bouwen liefde eenvoudigste.

Medan, 05

No comments: